Door op 30 januari 2017

Sfeervolle nieuwjaarsbijeenkomst in Wildlands

Gezellig, inspirerend en goedbezocht: de nieuwjaarsbijeenkomst in Emmen op vrijdag 27 januari was een succes. Met inleidingen, discussie en volop gelegenheid elkaar te ontmoeten. Een mooie start van het nieuwe jaar en de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen. Op een bijzondere locatie: Wildlands Emmen.

Wie komt er nu bij donker in de dierentuin? Het overkwam de aanwezigen bij de nieuwjaarsbijeenkomst van PvdA Drenthe. Zij werden ontvangen bij het nieuwe Atlas Theater in Emmen en begeleid door medewerkers van Wildlands voor een korte wandeling door een deel van het park. Via de schitterende Vlindertuin kwamen zij bij de Jungola-locatie, waar de bijeenkomst werd gehouden. Onze gewestelijk voorzitter Jacob Bruintjes opende de avond, waarna de algemeen directeur van Wildlands, Frankwin van Beers, in ging op de totstandkoming van dit mooie Avonturenpark. De avond stond verder in het teken van de aftrap van de landelijke verkiezingen in maart 2017. Onze Drentse kandidaten Harm Brouwer en Cindy Vorselman werden gepresenteerd en voerden het woord. Henk Nijboer, Tweede Kamerlid en hoog op de lijst voor de komende verkiezingen ging met de aanwezigen in gesprek over de huidige politieke situatie. Daarna was er volop tijd om, in deze bijzondere omgeving, bij te praten.

De mooie foto’s zijn van Jan Hulsegge.

Waar ben je naar op zoek?