Feest van de Piratencultuur: de kaarten kunnen nu worden besteld!

Door Peter Zwiers op 19 november 2018

Op 15 december vieren we de Piratencultuur! We vieren dat de Piratencultuur is opgenomen op de website van het Kenniscentrum Cultureel Erfgoed.
De PvdA Drenthe nodigt liefhebbers uit voor een unieke middag in het Provinciehuis van Drenthe in Assen (Westerbrink 1). Met echte piratenartiesten, zoals Monica West. Programma en artiesten zijn inmiddels bekend gemaakt, het belooft een geweldige middag te worden. Ook gedeputeerde Cees Bijl, met cultuur in zijn portefeuille, is van de partij.

De toegang is gratis, maar alleen met een toegangskaart. Deze zijn nu ook beschikbaar! Laat een berichtje achter op de Facebookpagina van Piratencultuur is Cultureel Erfgoed (https://www.facebook.com/piratencultuuriscultureelerfgoed) (of via deze link).

Peter Zwiers

Mooiste plek in Drenthe? Ik ben een echte veenkoloniaal en vind het natuurgebied Exloerkijl fantastisch, maar ik kan al hardlopend ook genieten van de heidegebieden en de leuke brinkdorpen. Word blij van… Mensen die coöperatief bezig zijn om hun eigen omgeving mooier te maken. Samen maken we Drenthe! In de politiek beland door? Een echte

Meer over Peter Zwiers