Geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst in Assen, met presentatie lijsttrekkers

16 januari 2018

Tijdens een geslaagde nieuwjaarsbijeenkomst in De Nieuwe Kolk in Assen op maandag 15 januari heeft PvdA Drenthe de 12 lijsttrekkers voor de gemeenteraadsverkiezingen op 21 maart gepresenteerd. De lijsttrekkers kregen in ‘pitch’ van één minuut de tijd om kernachtig de boodschap voor hun gemeente voor het voetlicht te brengen.

Vanuit de Tweede Kamer-fractie wenste Sharon Dijksma hen veel succes toe met de campagne, die de komende weken volop losbarst. Ook onze gewestelijk voorzitter Jacobs Bruintjes voerde het woord.

Op de foto:

Sharon Dijksma en Natasja Lubbers (Assen), dan op de tweede rij Koos Dijkstra (Tynaarlo), Inge Oosting (Hoogeveen), Mark Turksma (De Wolden), Wietze de Wind (Noordenveld, verving Alex Wekema) en Kiena ten Brink (Aa en Hunze). Op de derde rij Jan Puper (Westerveld), Bouke Arends (Emmen, verving Raymond Wanders), Joop Kramer (Midden-Drenthe, verving Dirk Jasper Keegstra), Folkert Hummel (Meppel), Joop Slomp (Coevorden) en Henk Zwiep (Borger-Odoorn).

De foto’s van de bijeenkomst zijn hier terug te zien op de Facebookpagina van PvdA Drenthe.