Door op 8 februari 2015

PvdA de grootste in Drentse Peilingen

In de nieuwste peiling voor de aankomende Provinciale Statenverkiezingen in Drenthe blijft de PvdA de grootste. Goed nieuws dus voor iedereen die een sterk, sociaal en duurzaam Drenthe wil, een Drenthe kortom met toekomst!

Voortouw

Dat we in Drenthe, tegen de landelijke trends in, het vertrouwen van de Drentse kiezer blijven behouden geeft extra stimulans om er tijdens de campagne volop tegenaan te gaan en op 18 maart ook echt als grootste uit de bus te komen. Het alternatief is duidelijk: winst van VVD en D66 zou een rechtse koers in Drenthe wel erg dichtbij brengen. Er staat dus ook in Drenthe genoeg op het spel.

Peiling 2015 afgezet tegen uitslag 2011 in zetels from Rtv Drenthe

De aankomende jaren willen we, net als de afgelopen periode, als grootste partij het voortouw blijven nemen om te investeren in werk en onderwijs, in natuurontwikkeling en in een leefbaar, vitaal en goed bereikbaar platteland.

Kortom: investeren in werk en toekomst in Drenthe, zodat ook onze kinderen in onze mooie provincie een bestaan kunnen opbouwen.

Waar ben je naar op zoek?