Door op 20 januari 2015

Valentijnsactie: stuur gratis een roos via de PvdA

Na het succes van vorig jaar deelt de Partij van de Arbeid op 14 februari opnieuw Valentijnsrozen uit in Drenthe. De PvdA-ers in acht Drentse gemeenten maken deze actie mogelijk. Hierdoor is het mogelijk om een roos te sturen aan inwoners van de gemeente Emmen, Hoogeveen, Meppel, Borger-Odoorn, Noordenveld, Tynaarlo, Midden-Drenthe en Westerveld.

Hoe gaat het in zijn werk?

Iemand die op Valentijnsdag (14 februari) iemand anders blij wil maken met een roos, kan dat gratis regelen via de PvdA. Een geliefde, vader, moeder, vriend of vriendin, of wie maar in aanmerking komt. De gever meldt zich aan, geeft aan naar wie de roos gebracht moet worden en welke tekst op het bijbehorende kaartje komt te staan. De eigen naam kan ook op het kaartje, maar het mag ook anoniem. PvdA-leden brengen de rozen persoonlijk bij de ontvangers thuis.

In het formulier hieronder kunnen mensen tot en met zondag 8 februari aangeven wie zij op zaterdag 14 februari willen verrassen met een roos. Per ontvanger kan 1 roos aangevraagd worden. De actie is gratis en zonder verdere verplichtingen.