Door Rudolf Bosch op 13 mei 2017

Zoektocht naar nieuwe commissaris van start

Drenthe zoekt een nieuwe commissaris van de Koning. De commissaris van de Koning heeft een beeldbepalende functie. Daarom nodigt het Drents parlement iedereen uit om mee te denken. Op vrijdag 12 mei startte hiervoor de campagne “Mijn Drentse commissaris” op de markt in Emmen.

Op de grootste warenmarkt van Noord-Nederland – in het centrum van Emmen – gingen leden van het Drents parlement in gesprek met het winkelend publiek. Wat voor man of vrouw zou de nieuwe commissaris moeten worden? Wat is zijn of haar belangrijkste opdracht? Namens de PvdA was Statenlid Rudolf Bosch aanwezig.

Tot en met woensdag 24 mei kan iedere inwoner van Drenthe zijn of haar mening geven over de nieuwe commissaris van de Koning. Dit kan via een digitale enquête op www.mijndrentsecommissaris.nl. Ook is er de mogelijkheid om via de Drentse huis-aan-huisbladen mee te doen. Op dinsdag 16 en woensdag 17 mei verschijnt hierin een advertentie. Onder alle reacties verloot de provincie twee VIP-kaarten voor de TT op zondag 25 juni. Dus doe en denk mee!

Rudolf Bosch

Krijgt energie van: Ik krijg energie van een constructief debat, van mensen die nieuwe ideeën aandragen en deze ook enthousiast weten te realiseren. Ook krijg ik persoonlijk energie van mijn gezin, muziek (o.a. door saxofoon spelen) en sporten. Grootste ergernis: Respectloos gedrag, het niet luisteren naar iemands argumenten gedurende een gesprek en onrechtvaardigheid naar individuen of

Meer over Rudolf Bosch