De digitale algemene ledenvergadering van zaterdag 21 november: zo gaat deze in zijn werk

19 november 2020

Zoals eerder aangekondigd moeten wij de gewestelijke najaarsvergadering op 21 november digitaal laten plaatsvinden. We doen dat met het programma Samen online van de Pvda. Om deel te nemen moet je inloggen op je ‘mijnpvda’-account (te vinden onderaan de home-pagina van PvdA.nl). Links bovenaan vind je dan de menuknop, kies dan samenonline en dan bij de kamer van het gewest drenthe aanklikken ‘deelnemen’. Het is  handig als je de microfoon uit laat staan en die alleen inschakelt als je het woord krijgt. Het programma kent wel een aantal beperkingen maar we gaan  het gewoon proberen. Het programma functioneert het best op een laptop of een desktop computer. We kunnen ons goed voorstellen dat het niet voor iedereen mogelijk of wenselijk is aan de digitale vergadering deel te nemen. Mocht je vragen of opmerkingen hebben dan kan dat ook via een mail aan het gewest (via [email protected]). We zullen proberen daar dan zo goed mogelijk antwoord op te geven.

De agenda van de gewestelijke vergadering op 21 november is als volgt.

10.00 Inloop. We nemen even de tijd om met iedereen verbinding te krijgen

10.15  Start vergadering

1. Opening

2. Mededelingen

3. Verslag gewestelijke vergadering 29 juni 2020 (zie bijlage)

4. Werkplan 2021 gewestelijk bestuur (zie bijlage)

5. Begroting 2021 (zie bijlage)

6. Bestuursverkiezing:

– penningmeester: kandidaat Wim Boonstra

– secretaris: kandidaat Henk van de Rijt

Beide kandidaten zijn al lid van het gewestelijk bestuur, maar ze dienen in functie gekozen te worden, daarom moet er toch een verkiezing plaatsvinden. Eventuele tegenkandidaten kunnen zich tot vrijdag 20 november 18.00 uur melden.

8. Sluiting.

Vr gr Jacob Bruintjes (voorzitter gewest Drenthe)