Maak al vóór de verkiezingen het verschil!

7 november 2020

Jij kent vast mensen die zich zorgen maken over hoe eerlijk de lasten straks verdeeld worden. Die benieuwd zijn welke betere keuzes we überhaupt kunnen maken. Met ons verkiezingsabonnement kunnen ze goed geïnformeerd en met vertrouwen richting de stembus. Tot en maart betalen ze maar €1 per maand. Dus dit is hét moment om ze uit te nodigen. Als we dit jaar nog een paar leden erbij krijgen, is er een reële kans dat wij als de #1 politieke ledenvereniging 2021 in gaan. Alleen sámen maken we Nederland eerlijker en fatsoenlijker. En alleen via jullie, weten we de mensen te bereiken met dit aanbod. Dus help mee! Via de actiesite verstuur je een attente uitnodiging, die gewaardeerd zal worden.

PvdA als #1 ledenpartij de verkiezingen in?

Zo help je eenvoudig mee.

–   Ga naar www.pvda.nl/verkiezingslidmaatschap-pvda

–   Kopieer het webadres en deel het via Whatsapp, Twitter of Facebook
(of gebruik de buttons op de site)

–   Onderstaande oproep verschijnt automatisch

–   Herhaal dit voor twee andere kennissen

Of maak iemand uit je gezin lid voor €1 per maand.

Ken jij wel tien mensen die je kunt uitnodigen?
Bestel dan de speciale actiekaarten via [email protected], o.v.v. je volledige naam & adres.

Hey!? Als we dit jaar nog een paar leden erbij krijgen; is er een reële kans dat wij als de #1 ledenpartij 2021 in gaan. Alleen met nog meer aanhang, maken we Nederland eerlijker en fatsoenlijker. En alleen via jullie, weten we de mensen te bereiken met dit aanbod. Dus help mee! Stuur de uitnodiging door. (En via de actiesite deel je hem eenvoudig via Facebook en Twitter.)

www.pvda.nl/verkiezingslidmaatschap-pvda