Door op 31 januari 2014

Nieuwjaarsbijeenkomst PvdA Drenthe

Het kon nog net…….

Op zaterdag 25 januari vanaf 16.00 uur was de nieuwjaarsbijeenkomst van de PvdA Drenthe. Een bijeenkomst die grotendeels in het teken stond van de komende gemeenteraads-verkiezingen op 19 maart.

In de sfeervolle kasteelzaal van Schortinghuis in Spier was het bijzonder gezellig. De Drentse PvdA leden waren in grote getale aanwezig en werden bij de ingang hartelijk ontvangen door fractievoorzitter Eddy Veenstra en gewestelijk voorzitter Harm Brouwer.

Ook alle 12 Drentse lijsttrekkers waren uitgenodigd en ze waren allemaal aanwezig! Op een spontane, maar toch ietwat prikkelende manier zoals het een journalist betaamt, werden ze stuk voor stuk aan de aanwezigen gepresenteerd door Maarten Beurskens. Hieruit kwam naar voren dat onze gemeentelijke lijsttrekkers voor de komende gemeenteraads-verkiezingen zijn niet bang voor een afstraffing door de kiezer. Ze kennen de slechte peilingen, maar gaan uit van hun eigen kracht en zullen de komende weken hun uiterste best doen om zoveel mogelijk stemmen te halen.

Hierna was het de beurt aan onze staatssecretaris Jetta Klijnsma. Zij hield een warm en bewogen betoog en sprak daarna nog persoonlijk met veel aanwezigen.