Lid AB waterschap WDOD

Over Yvonne Boxem-Klein

Uit liefde voor Drenthe
Uit liefde voor elkaar

We zouden meer naar elkaar om moeten kijken zodat we een eerlijker en socialer Drenthe krijgen. Een samenleving waarin ruimte is voor naoberschap en met een betrouwbare overheid die meer regie en verantwoordelijkheid neemt voor de inwoners van Drenthe.
Een overheid die zorgt voor een eerlijke verdeling en zorg heeft voor kwetsbare ouderen en zorgt voor veilig opgroeien van kinderen en ze gelijke kansen biedt.
Dit vraagt om ongelijk durven te investeren zodat degene, die het nodig heeft, een steuntje in de rug krijgt.

Ik heb mij kandidaat gesteld omdat ik niet langer bij de zwijgende meerderheid wil horen maar het verschil wil maken. Ik wens onze kinderen en hun kinderen ook een toekomst toe in ons mooie Drenthe!
Er is veel mis met ons systeem. Dat vraagt om het eerlijke verhaal en geen nietszeggende woorden maar daden! Dus lef tonen en duidelijke keuzes maken! Niet gaan voor meer winst en groei, maar eerlijker verdelen. Het kan niet zo zijn dat Nederland tot 1 van de rijkste landen behoort en dat we voedselbanken nodig hebben en er kinderen opgroeien in armoede en in kou. Dat moet anders!

Aan de slag! Investeren in mensen, uit liefde voor elkaar! Nu maar ook in de toekomst!

Yvonne heeft ook een persoonlijke brief voor u gemaakt. Lees meer: Persoonlijke brief Yvonne Boxem